Alloszczur Strona Główna Alloszczur
Forum dyskusyjne Alloszczur - forum miłośników szczurów

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Tragiczny początek "parowania" szczurór
Autor Wiadomość
Greg 


Dołączył: 29 Gru 2018
Posty: 1
Wysłany: Sob Gru 29, 2018 08:40   Tragiczny początek "parowania" szczurór
   Zwierzątka: szczur


Witam, zacznę od początku. Jestem nowy w temacie szczurków, kupiłem Franka w zoologu, później dowiedziałem się że się tego nie robi, od kupna był chory, wydałem na niego dużo kasy (jak na szczura za 9zl) po nad 300zl bo dla mnie to członek rodziny a nie jakiś tam szczur. Kocham zwierzęta. Wiem że szczurek nie może być sam, więc postanowiłem kupić już od odoby prywatnej mu kolegę. Wcześniej jednak, przeczytałem sporo porad, jak oswajać ze sobą szczury, że na neutralnym podłożu, że później w kiszonce itp, można powiedzieć, że zrobiłem doktorat. Kupiłem więc drugą mniejszą klatkę, i za jakiś czas szcurka dumbo, młodziutkiego 5-cio tygodniowego samca. Mój Franek ma około 3 miesiące. Włożyłem ich oboje do brodzika prysznicowego i uważnie obserwowałem, raz Franek go przewrócił na plecy, było trochę pisku ale po sekundzie go puścił i dalej zajął się zwiedzaniem nowego miejsca, jednak za drugim razem chwycił go zębami za szyję był pisk, od razu ich rozdzieliłem, jednak okazało się że to wystarczyło żeby go zabić. Czytałem wcześniej że takie rzeczy się zdażają, i że trzeba bardzo uważać przy parowaniu szczególnie jak jeden jest taki młody. Na prawdę bardzo uważałem, jednak czuję się podle, wiem że jeżeli kogoś mam winić to siebie, nie Franka. Proszę pomóżcie mi zrozumieć dlaczego tak się stało, moja żona powiedziała że nie chce już drugiego szczura, a ja nie chcę skazywać Franka na samotność. Boję się że się to powtórzy, nawet jeżeli oba szczurki będą w podobnym wieku.
 
     
Buki 


Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 22