Grupowe zamówienia z e-sklepów - E-sklepy dla zwierząt - co i jak? 
						
												 figoifagot - Sob Wrz 15, 2012 10:45
 
  	  | Devona napisał/a: | 	 		  Miałam na myśli to, że Świat Karm nie ma najlepszej ceny na rynku    , bo przeważnie kupuję od 3-4 innych sprzedawców i cena wynosi ok. 75 zł za 40l z przesyłką . | 	  
 
Dlatego z ostrożności procesowej napisałam "chyba" najlepsza cena na rynku    Ja również przed zakupem robię rekonesans (bo zdzierców na rynku nie brakuje) i nigdy nie ustrzeliłam lepszej oferty niż ta ze Świata Karm (na allegro sprzedają dokładnie za 75 zł + łopatka gratis). Mam tu na myśli regularną sprzedaż, bo wiadomo można polować na czasowe promocje, kupony etc. Kiedyś udało mi się tam kupić 40L + 8L za 78 zł. I zawsze dostaję od nich jakiś gratis niezależnie od wartości zamówienia. Do tego darmowa wysyłka od 50 zł, dostawa na drugi dzień, dlatego z czystym sumieniem mogłam polecić ten sklep  
												 dotsa - Pon Paź 15, 2012 13:46
  W zooplusie pojawił się sputnik w edycji Halloween - czarno-pomarańczowy - http://www.zooplus.pl/sho...gryzonia/322120  
												 Pyl - Pon Paź 15, 2012 13:55
  Ja chcę! Kto będzie robił zamówienie z Wawki w najbliższym czasie?!?
												 Nakota - Pon Paź 15, 2012 13:57
  Dzięki za info, jest obłędny! Muszę go sobie zamówić  
												 Oli - Śro Paź 17, 2012 02:00
  chciałam bardzo polecić sklep KAR-MA.pl    wprawdzie nie mają dobrego asortymentu dla gryzoni, ale jeśli ktoś ma psa, szczególnie jedzącego karmę weterynaryjną, to jak do tej pory nie znalazłam sklepu lepiej wyposażonego i z tak dobrymi cenami. do tego obsługa bardzo miła, profesjonalna. powiadomienia nie tylko na mail, ale i na telefon smsem. i naprawdę jak do tej pory nie udało mi się znaleźć niższych cen za karmy specjalistyczne.
												 smeg - Śro Sty 16, 2013 10:56
  W zooplusie jest promocja, za zamówienie powyżej 149 zł dają czarno-szary sputnik gratis    Kod: SPUTNIK_PL
												 smeg - Wto Sty 22, 2013 09:26
  20% zniżki na wszystkie akcesoria w zooplusie    Kod: 20_PROCENT. Polecam zwłaszcza osobom, które chcą kupić klatki - ja dzięki tej obniżce rok temu kupiłam swoją Royal Suite za 900 zł zamiast 1200  
												 Naciol - Wto Sty 22, 2013 09:37
  A do kiedy ta zniżka?
 
 
/edit
 
 
dobra, znalazłam   
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  |  UWAGA: zimowa oferta jest aktualna do 28.01.2013 włącznie, jedynie na akcesoria. Nie obowiązuje w przypadku karm, pokarmu, przysmaków, suplementów diety, żwirków, ściółek, podściółek, granulatów i piasku! | 	  
												 Kami - Wto Lut 05, 2013 10:59
  Teraz w niemieckim zooplusie jest 20% zniżki na wszystkie akcesoria. Kod: WSV-2013. Aktualne do 12 lutego.
												 Devona - Wto Sie 13, 2013 13:22
  Ludki kochane, czy ktoś korzysta z płatności 14 dni po otrzymaniu przesyłki w zooplusie? Od wczoraj pokazuje mi, że ta forma nie jest dostępna, ale jeszcze pod koniec lipca robiłam zamówienie i mogłam ją wybrać. Zastanawiam się, czy wycofali tę opcję na polskiej stronie zooplusa czy może nie 'odhaczyli' jeszcze mojej poprzedniej wpłaty i tylko u mnie pojawia się taka informacja?
												 AngelsDream - Wto Sie 13, 2013 13:23
  Devona, mi wczoraj przyszła paczka z tą opcją.
												 klauduska - Wto Sie 13, 2013 13:29
  Devona, na miau jest to poruszane w temacie zooplusowym. 
 
http://forum.miau.pl/sear...0&submit=Szukaj
												 Devona - Wto Sie 13, 2013 13:30
  AngelsDream, czy mogłabyś sprawdzić na swoim koncie w zakładce 'zmiana metody płatności' czy widzisz tę opcję do wyboru?
 
 
Klauduska, nie widzę tego wątku w podanym linku.
												 klauduska - Wto Sie 13, 2013 13:49
  Devona, dałam ci linka do wyszukiwarki z hasłem "odroczona płatność". Wiele razy było na wątku to poruszane, to poszukaj, co tam dziewczyny piszą.
												 Devona - Wto Sie 13, 2013 13:58
  Klauduska, ja nie potrzebuję ogólnych informacji na temat odroczonej płatności w zooplusie, bo nie raz korzystałam. Pytałam, czy ktoś ją ostatnio wybierał, bo mi od wczoraj pokazuje w końcowych etapach zamówienia, że ta opcja nie jest dostępna w tym sklepie. Mam ją wybraną jako domyślną, ale gdy wchodzę w edycję swojego profilu, to na liście dostępnych form nie występuje. Zastanawiam się zatem, czy sklep zrezygnował z tej opcji na polskiej stronie akurat w ostatnich dniach czy może wystąpił jakiś błąd (np. nie zaznaczyli, że zapłaciłam za ostatnie zamówienie z odroczoną płatnością, które dostałam niewiele ponad tydzień temu i z tego powodu mam blokadę - nie wiem, próbuję znaleźć jakieś wytłumaczenie).
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |